Perstorp

Det blev lägenheten i Perstorp! I torsdags så skrev vi på kontrakt och jag har redan börjat packa en massa :D Det kommer bli en stor förändring för oss alla. Tusse verkar inte bry sig så mycket men Dolly är väldigt orolig för alla lådor som står här och att jag springer rundor.. Hon är inte så glad för förändringar så det känns lite hemskt och jag tycker synd om henne men hon kommer må så mycket bättre när hon väl känner sig hemma där. Ååh det kommer bli så kul!! Nytt ställe, ny lägenhet, nya saker och jag ska måla om köket precis som jag vill!! :D Vi ska försöka bli klara med allting så fort som möjligt. Pappa sa att han kunde hjälpa oss med flytten och har han tid nästa vecka så blir det antagligen då. Happy happy happyyy!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0