Ingen dator..

Har lämnat in min dator för ett tag sedan, därför att jag inte skrivit något tyvärr.. Och så kan man inte skriva i bloggen på mobilen heller, fan att man inte har en Iphone.. Då hade jag kunnat uppdatera varje dag -.- Använder Johans gamla dator just nu men den är ju bara bajs rakt igenom :s Har i alla fall haft en riktigt bra dag :) Har köpt 2 par skor idag, ett par till studenten/fest och ett par sommar skor. Blev riktigt nöjd ^^ Bilder kommer när jag fått tillbaka min dator :) Var nyligen på bio med hjärtat och vi tittade på Pirates of the Caribbean: On stranger tides! Den var as bra!! :D
Loved it! :'D<3

Ska försöka uppdatera fler gånger innan min kära dator är tillbaka.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0