Vad ska man göra?

Du vill att jag ska prata med dig mer. Jag försöker ju prata med dig, om allt. Men det kvittar ju vad jag vill och tycker du säger bara emot mig :s Känns det lönt tt försöka säga något. Det kanske bara är en skit sak men ett exempel är att ag jätte gärna vill ha en iphone för att jag har haft sån otur med min a telefoner och fåt lämna in dom en massa gånger. Iphone har den bästa kvalitén, alla jag känner som har dom är supeer nöjda, jag vill ju ha en mobil jag är nöjd med. Jag använder min telefon till typ allt och en iphone har ju allt! Men det va ju bara en sak där vi tycker olika, men att du bara ska säga emot och inte fatta att det kanske är något jag tycker är viktigt?

Du lär ju inte läsa detta men om du gjorde det så lär du väl bara säga emot mig ändå..
Känner mig bara lite ledsen just nu.. Menmen, jag överlever :)

Ska snart ut en runda, pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Din älskade och bästa fästman <33

Hjärtat, de är klart jag förstår dig. Men försöker få dig till förstå också, en telefon är inte så viktig. så länge man kan nå dig, elr du kan nå någon. Klart de är kul och bra att ha en bra telefon, men så länge den funkar att ringa till/från så räcker de. Vi är inte så rika, men vi klarar oss. De är mycket man vill ha här i livet som man inte kan få, jag har dig så länge jag har dig så är jag glad, lycklig och nöjd. Materiela ting borde inte spela så stor roll... Jag älskar dig mitt lilla hjärteknull <33

2011-03-19 @ 15:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0