Ursäkta..

Jag har blivit så himla dålig på att uppdatera och ni får ursäkta det..
Har så mycket annat i huvudet just nu. Jag var nere i Tygelsjö i veckan för att hämta lite saker och hittar då min gamla kamera som har varit sönder i 2år för att lillsyrran råka smälla den i golvet. Tog iaf med den till hbg och pilla lite med den och jag lyckades fan fixa den!! Blev överlycklig :D Men tror ni inte att batteriet tog slut nästan direkt och jag hittar inte laddaren -.- Håller på mycket med mitt projektarbete och det går sagta framåt, behöver mest bilder nu. Idag har det varit lite fram och tillbaka. Gick med Malin till skolan i morse vilket var trevligt får veta att charlotte är arg på mig för att jag glömt stänga luckan till Tusses ute bur, jag bad om ursäkt men hon ska vara sån jävla kärring och kläcka ur sig massa saker som bra trycker ner en. Efter att jag sa förlåt så får man "det är mycket du gör som inte funkar ändå så" tillbaka, TACK SÅ JÄVLA MYCKET JÄVLA FITTA!!! Ni får ursäkta men jag är så in i helvetes trött på den människan, vill bara ta studenten sen aldrig mer åka dit igen.. Jag fick tillbaka ett prov som jag fick VG på vilket gjorde mig lite glad, var 2 poäng från MVG. MEN min dag ska bara bli sämre, min nya mobil är så jävla kass så jag har lämnat in den också och jag får inte reklamera den om jag inte lämnar in den 3 ggr! Orkar inte med sånt här, fick en låne telefon så länge som är skräp!!

Jag gjorde en lite rolig sak i alla fall. Jag gick in på tv4.se och anmälde mig till Gladiatorerna, haha xD
Tror inte jag kommer med men alltid kul att försöka :P

Vill ändra utseende på bloggen men vet inte hur än, vill ha vitt i stället för svart och kanske ha kvar det rosa jag vet inte. Får se :)

Det var allt för mig just nu, pusspuss ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0