Torsdag

Har varit i skolan hela denna veckan men är jätte förkyld.. Usch..
Men det blir bättre både förkylningen och skolan går bättre :D Hade prov i samhäll idag och jag tyckte att det kändes jätte bra :) Pratade med en kille som heter Adam idag och han vill jätte gärna para Tusse med sin tik. Det är en blandras men jag ska snacka lite mer med honom i veckan och så ska hundarna få träffas :) Är det friska och glada hundar så va fan gör det o det inte är renrasiga? xD

Pratar med Olivia just nu och vi snackar en massa om att vi ska sjunga kareoke nästa gång vi går ut, wiiiee!!! :D<3 Har velat göra det JÄTTE LÄNGE!! Men inte hittat någon som vill sjunga med mig :( Men älskade Olivia ställer upp :D<3<3<3

Allt för mig just nu, puss puss ^^<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Skönt att det kändes bra på provet :)

Klart jag ställer upp för dig gumman<3 jag älskar att umgås med dig och att sjunga kareoke är super roligt, bara man fått i sig lite sprit så klarar jag allt ;)

Allt för dig just nu <3<3<3<3<3

2011-03-11 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0