Katastroff helg!?

Ja rubriken säger allt. Helgen började med att Jasmine kom hit och det var jätte kul att träffa henne igen. Men någonting kändes lite konstigt, men jag ignorera det bara och höll god min. Fredagen blev i alla fall en lugn och mysig dag/kväll. Lördagen började med bullar till frukost sen tänkte jag och Jasse bege oss ut på stan. När vi gjorde oss i ordning så kom Jonte förbi och undrade om vi ville hitta på något så han hängde med ut på stan vilket bara gjorde det hela roligare. Vi gick först in på buttericks där vi fjantade oss ett bra tag och tog massa bilder :) Sen gick vi vidare till Carlings där jag hittade en jätte söt klänning som jag prova och tyckte jätte mycket om den. Synd bara att den kostade 399kr.. :( Sen gick vi inom H&M och Gina där vi inte hann prova så mycket för dom skulle stänga. Vi gick till knutan där vi åt lite och fjantade oss och skrattade ännu mer, det kändes som att det skulle bli en lyckad dag i och med att vi haft så himla kul tillsammans. Men när vi väl kom hem igen så vändes allt upp och ner.. Den konstiga känslan kom tillbaka. Allt blev fel och inget blev rätt, jag la mig tidigt för att jag inte orkade. När jag vaknar nästa dag så får man reda på ett och annat och då bryter helvetet ut.. Jag blir så förbannad, arg och ledsen inom mig! Ville egentligen bara gråta för att jag inte orkar med det mer, men vad skulle det tjäna till? Johan stötta mig i alla fall och det är jag så himla glad för<3 
Helgen slutade i katastroff.. Tyvärr..

Jag tror själv på talesättet -"Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt" och jag vet mer än väl vad det innebär. Men vissa saker förlåter man inte så lätt.

Fick ett telefon samtal innan idag av Olivia och det var skönt att få prata ut lite och hon hade rätt mycket att säga vilket bara gjorde det roligare :) Tack Olivia<3

Här är en bild på klänningen so jag vill ha:



Visst var den fin! :o
Sov gott allesammans, god natt<3

Kommentarer
Postat av: Din fästman <33

Hjärtat, jag kmr alltid finnas här för dig och försöka stötta dig på de bästa sätt jag kan... Synd bara att personen i fråga inte förstår vad de rör sig om och tror detta bara rör sig om 1 sak, men men vissa personer verken förstår bättre elr blir bättre... Men iallfall, jag försöker ibland hålla dig ifrån dina vänner, men jag försöker bara vara överbeskyddande för jag vill itne du ska bli sårad elr sviken, du är min ögonsten och vill inte du ska må dåligt. Och vill även tacka olivia som finns där för dig och börjat visa en bättre sida:) Karolina, jag älskar dig så otroligt mkt :) <33

2011-03-28 @ 01:32:56
Postat av: Lina

Jag vet att du finns där och försöker ställa upp när det behövs och det är jag jätte glad för! Hade inte klarat mig utan det<3 Du är lite väl överbeskyddande ochd et har ju sina både bra och dåliga sidor, men jag älskar dig ändå!<3

2011-03-28 @ 01:57:26
URL: http://linoow.blogg.se/
Postat av: Olivia

De är alltid lika roligt at prata med dig min älskling <3och jag finns allid där för dig som du finns därför mig :) <3

2011-03-28 @ 15:44:53
Postat av: Milla (:

Fin klänning :D <3

2011-03-28 @ 18:03:08
Postat av: Lina

Milla: Tack så mycket sötnos! :)<3



Olivia: Älskar dig gumman<3 Vart jag än vänder mig så finns du där och stöttar mig :')<3

2011-03-28 @ 19:00:01
URL: http://linoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0