Fuck!

Jag blir så arg på mig själv så att jag nästan vill gråta. Idag så vaknde jag i tid, gick ut med hundarna, gjorde mig i ordning i lugn och ro. När jag väl ska gå till bussen så kommer jag på papperna som vi måste ha med till svenskan. Kollar där jag såg dom senast, inte där! Okej forstätter leta.. Hittar dom inte någonstans! FUCK!!
Jag lovar att det är någon som jävla med mig eller så börjar jag seriöst bli senil. Hittar helle inte min plånbock som alltid ligger på samma ställe i och med att jag typ aldrig använder den. Och samma med sladden till min mp3! Får fan panik, är jag så stressad så jag börjar få minnes luckor? :s Och nu mår man inte bra heller.. Har ont i hela kroppen så fort jag rör mig, är yr, mår illa och har satans ont i halsen. FAN ALLTSÅ!!! Jag orkar inte med sånt här!

Har inte uppdaterat de senaste dagarna i och med jag har haft mycket att göra och inte mått så bra, har varit jätte trött på kvällarna..

-"To one lost sheep, a sheperd boy is greater than the richest king"<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0