En lyckad måndag!

Ja, det är sant. Man kan ha en lyckad måndag! :o
Dagen började med samhälls lektion som alltid är lika kul. Efter det fick vi veta att ekologi & kretslopp lektionerna var inställda, sååå skööönt! Det är dom tråkigaste lektionerna med den tråkigaste läraren -.- Jag och Malin åkte in till byn och stack hem till henne en stund. Det blev en massa prat och lite skratt, sen åt vi riktigt god pizza!! en lyckad måndag måste jag säga :D Hade religon efter lunch sen slutade Malin,men jag hade matte i 1 timme och 20 min. MEn då hade jag Milla som sällskap, alltid roligt :D På vägen hem fick jag huvudverk.. Har det även nu, den börjar avta lite men kommer lite då och då. Får hoppas det försvinner snart. Har sovmorgon imorgon i alla fall :) Historian är tyvärr intsälld men skönt att slippa stressa på morgonen och så har man bara en lektion ^^

Jag älskar hur musik och låtar verkligen kan spegla ens känslor och händelser..

-"Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig!"

Är det värt det? Helt ärligt så tror jag inte det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, det är inte värt det..

Love you ♥

2011-03-28 @ 20:28:56
URL: http://emandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0