Åååhh!!

Jag börjar störa mig rätt så rejält på mig själv!
Har haft migrän i 2 dagar nu och missat skolan..
Och jag skjuter upp saker HELA tiden!! Jag hade en idé för mitt projektarbete, jag började med det och var helt peppad för det men sen släppte jag det bara, vet inte riktigt varför :s Men jag ska fan ta tag i det nu och jag ska kalla det för Play Time :D Man tränar hunden men både ägare och hund ska se det som en lek, annars blir det ju inte kul ;P Vet bara inte hur jag ska lyckas med alla bilder jag behöver ta.. Johan försökte hjälpa mig men han är inte så duktigt med min kamera och jag är dålig på att förklara så får se hur det blir. Skulle behöva ett stativ och fjärkontroll till kameran så hade det problemet varit ur vägen xD
Och jag är så himla kass på att skriva här och uppdatera om allt. Jag vill skriva men som sagt skjuter upp det och så blir det sent och jag orkar inte.. Fy på mig!
Ska nog börja skärpa mig med det -.-

Men nu ska jag börja skriva på projektarbetet, puss puss! :D



Ps. Och för er som inte märkt det än så har jag klippt mig ;P .Ds

Kommentarer
Postat av: Olivia

Då är vi två :P skjuter upp allt hela tiden också. Hoppas din migrän försvinner snart gumman <3

Det blev jätte fint med håret! :D



Puss love you<3

2011-03-01 @ 22:00:51
URL: http://rundaoliven.blogg.se/
Postat av: Lina

Juste du har ite träffat mig sen jag klippte det :o Men tack sötnos! :D<3

Jag mår bättre nu, tack och lov.. ^^

Så det blir skola imorn -.-



PussPuss!<3

2011-03-02 @ 00:36:12
URL: http://linoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0