Studenten!!!

Idag så tar jag STUDENTEN!!! GAAAAHH!!! Fattar det knappt själv! :O Men är super glad! :D Skulle gå upp kl 07.00 så att jag skulle ha god tid på mig att göra mig i ordning, tro inte att jag vaknar kl 06.00 och är klar vaken och kan inte somna om. Så har redan börjat fixa mig men tar det långsamt :) Är riktigt nervös.. :o Kan inte äta något och knappt dricka men samtidigt är jag bara såå lycklig att jag klarade mig igenom dessa tre åren i skolan :D Men fy fan vad dom har gått snabbt..

Nog skrivet nu, ska ut med hundarna en ordentlig runda, fixa mig och sen springa inom Ica innan jag tar bussen ^^ Skriver nog mer sen eller så blir det i morgon.

Tjolahopp och Tjingeling för JAG TAR STUDENTEN FUCKERS!!! ;D



En bild som jag tatt för några dagar sedan när jag provade allt:
Och nej, bh:bandet ska inte vara där idag :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Såååå fin din klänning va!!! Hoppas du hade fucking underbar student!!!! VI HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VA VI ÄR BRA!!!!!!!!!!! VEM VILL GÅ I TVÅAN NU INGEN, INGEN!!! :D :D <3<3<3

2011-06-18 @ 18:54:31
Postat av: Lina

Taaaack!!! Jag hade en fucking underbar student och det hade du med!! VI ÄR SÅ IN I HELVETES JÄVLA BRA!! ALDRIG MER TVÅAN, HAHA!! ;D<3<3

2011-06-18 @ 22:45:14
URL: http://linoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0