Sommar!

Det är underbart väder ute!! Älska sommaren! Men ändå har jag så tråkigt.. Jag vill börja jobba. Ha något att göra och inte bara gå runt som en zombie. Skulle egentligen ha möte med Stefan i tisdags om jobbet men han ringde i sista minuten och avboka det. Vi ska ta det någon gång nästa vecka i stället. Jag vill ha jobbet för det verkar kul, men mitt självförtroende tvekar lite.. Är rädd för att jag inte kommer att kunna leva upp till målen och då blir jag avskedad och det ser ju inte alls bra ut i papper om man blir avskedad :/ Jag ska självklart försöka mitt bästa och verkligen satsa om jag får jobbet. Men söker en massa andra jobb hela tiden och jobb som jag vill ha också, men får man någon respons? Nej, inget alls. Hur kul är det då att försöka. Jaja, nog med gnällande -.- Hoppas på det bästa om detta jobbet i alla fall :) Jag saknar mina vänner och vill träffa dom snart! Ni vet vilka ni är<3

Vi ska antagligen till Johans kusin och hennes man i helgen och hälsa på dom. Hennes man (Lennart) har ett eget snickeri där Johan kanske ska få jobba. Vi kan ju hoppas på det :) Dom har även en hund som heter Plexus, så Tusse & Dolly kanske får en ny kompis ^^
Allt för denna gången, pussiduss! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0