FredaG

Hej igen!
Har varit hos familjen i småland sen lördags, super mysigt! Förutom myggen så var där UNDERBART!!! Älskar huset, naturen och miljön. Så jävla myys!! :D Hundarna älskade det och dom var ute från morgon till kväll. Vi grillade en kväll och det var riktigt gott, badade två kvällar och åt pizza och va på bil träff i Oskarshamn. Riktigt kul var det. Mamma ville att vi skulle stanna längre, hihi ^^ Resan hem var ju inte den roligaste tyvärr, tog fem timmar.. Inte bara var det drygt utan Dolly är åksjuk också. Men jag tog hand om henne hela vägen. Hon hade mest problem på bussen som tog två timmar men jag fick henne att somna och sen gick det bra :) Vi var smarta nog att inte ge henne någon mat på morgonen för det hade inte blivit mysigt xD Det är iaf skönt att vara hemma igen, hundarna är dö trötta och sover som grisar och jag ska själv snart lägga mig.

På tisdag ska jag på en arbetsitervju hos Sector Alarm för en tjänst som säljare. Snacka om att jag är glad ^^ Men samtidigt riktigt nervös :o Johan säger att jag bara ska vara mig själv och det är klart att jag ska vara det men det kanske inte räcker? Nojar över vad jag ska ha på mig för att se ordentlig ut.. Men jag får ta det som det kommer, är glad iaf :D

Puss och god natt för nu ska jag nanna! :)<3


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är alltid som bäst när du är dig själv. Men som sagt va förbered och verka säker på dina svar som du ger :) Du kommer klara det galant! Jag tror på dig! Så förstör inte min förebild ! ;) LYCKA TILL MIN ÄNGEL!!!!<3<3<3<3<3<3<3

2011-06-18 @ 18:58:23
Postat av: Anonym

Du är alltid som bäst när du är dig själv. Men som sagt va förbered och verka säker på dina svar som du ger :) Du kommer klara det galant! Jag tror på dig! Så förstör inte min förebild ! ;) LYCKA TILL MIN ÄNGEL!!!!<3<3<3<3<3<3<3

2011-06-18 @ 18:58:44
Postat av: Lina

Aww du är för underbar gumman! :D<3 Jag längtar nästan till intervjun för det är så spännande och jag ska göra mitt bästa och definitivt vara mig själv!! Tack så mycket sötnos, du är bäst!!<3<3<3<3

2011-06-18 @ 22:48:31
URL: http://linoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0