Yes

Jag är seg på att uppdatera men det är för att jag gör typ samma saker varje dag.. Men ska göra några små inlägg nu så har jag uppdaterat lite om det senaste veckorna/dagarna :)

Jobbet på Sector Alarm blev aldrig av, chefen var helt skum :s Jag ringde honom den måndagen som han bad mig och vi bokade tid på tisdagen, men på tisdagen så ringer han en timme innan mötet och avbokar och ber mig ringa nästa måndag. Jag ringer den måndagen kl 12.00 men han ber mig ringa 14.30 i stället för att han inte hade sin kalender i närheten. Så jag ringer kl 14.30 men inget svar? Ringer tre gånger till plus lämnar meddelande med namn och nummer. Men gissa vad! Han hörde inte av sig, kul eller hur? :) Så jag fortsätter leta en massa jobb men får typ ingen respons. Hittar jag inget jobb så kan soc hjälpa mig med McDonald's jobb.. Men visst det är ju bättre än inget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0