Rosa telefon

Jag har haft ett present kort på Telia som jag inte haft någon användning av men så kom jag på att det kan vara bra om jag skaffar ett skal till min telefon så jag inte riskerar att ta sönder den också. Åker till Telia för att se om jag kan hitta något där men dom säger att det inte finns några skal till min telefon :s Lite smått besviken men får en idé att jag kan ju köpa ett skal till älskling så att han kan skydda sin telefon. Men där finns bara vita och svarta skal, lite tråkigt. Men så hittar jag ett ROSA skal och jag bara DET SKA HAN FÅ! (det var det sista rosa skalet dom hade) Det var komiskt men samtidigt så vet jag att han gillar rosa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0