Ny adress + Ikea

Ändrade min adress hit till Hbg för ett tag sedan och den blev nyligen ändrad :) Och jag fick hem en MASSA post och brev för att jag var ny i Hbg enligt posten -.- Men det är ju alltid kul att få lite post ^^

Jonte kom hit för några dagar sedan, länge sen man såg honom nu. Det var kul att träffa honom igen :) På studenten så fick jag presentkort på Ikea av min moster så jag ville dit och Jonte hängde med. När vi kom dit så var vi båda hungriga så vi bestämde oss för att äta billiga köttbullar och kaffe+bulle för 5kr ;) Men när vi stod i kön till kassan så var det något fel med kassan så sa dom att vi skulle ställa oss i andra kön och det gjorde vi. Så frågar en man mig om han får gå förbi mig och han pekade till kön bredvis mig så sa jag självklart och aktade på mig men då ställer han sig framför mig i min kö?! Jag och Jonte fatta ingenting men orkade inte tjafsa så sa inget. En annan kille som stod i samma kö som oss innan kassan gick sönder hoppade in i samma kö som oss men han ställde sig längst fram och ingen sa något så kommenterade Jonte det men så trodde mannen framför oss att vi sa något om honom och så blev han jätte sur och sa att vi sårade honom och massa grejer så fick vi gå före honom. Vi såg ut som två stora frågetecken och försökte förklara att vi inte sagt något om honom men han lyssna inte, då får han skylla sig själv tycker jag :)

Men i alla fall så gjorde jag några inköp till köket :)
Ett nytt knivsett, saxar, rivjärn, pizzaskärare, hakare, vispar, 5-set köksredskap, 2-set skärbrädor, 2st muggar & en taklampa. Jonte köpte två vägglampor att ha vid sin dator. Ska dit snart igen och införskaffa en knivslip och en glas skål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0