Helsingborgs Festivalen!

Nu har det varit Hbg festivalen och det var kul. I torsdags så var jag ute med älskling och Micke och såg Black Jack sen gick vi till tivolit och kastade bollar och hade kul. Efter det så blev det Pedalens pågar i 60-tals tältet, men jag mådde lite dåligt sså gick hem och la mig. I fredags så var vi mest bara hemma, ingen av oss mådde så bra. Men igår var vi ute på festivalen nästan hela dagen. Jag åt älg kebab som var riktigt god! Älskling provade en lammburgare men den va inge höjdare :/ Sen gick vi till tivolit och jag vann ett mario gosedjur från en sån klo maskin. Sen gick vi fram och tillbaka mellan alla stånd, där var så himla mycket och titta på! Och indianerna var där och spelade sin underbara musik och sålde massa fina armband och drömfångare :D Tråkigt nog kunde jag inte köpa något av de :( Jag gillar cowboyhattar riktigt mycket men aldrig sett någon så speciell men nu sålde dom skit snygga hattar och jag ville haaa :( Men fik i alla fall tag i en ny väska vilket behövdes :) och älskling köpte en massa strumpor xD Men jag hade i alla fall trevligt under festivalen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0