Helgen

Imorn kommer älksade Olivia hit! Yeey!! :D<3 Sen kommer vi inte kunna ses på jätte länge.. Hon ska utomlands och så ska hon jobba en massa efter det :'( Men jag hoppas att hon kommer ha kul utomlands i alla fall, har glömt vart hon ska men det får jag fråga imorn ;) Men denna helgen ska vara en Avatar helg har vi bestämt!! Vi ska bara sitta och glo massa Avatar och säkerligen kränga en massa onyttigt xD Älska Avatar!<3
Vatten, Jord, Eld & Luft, de fyra sammanbundna men ändå enskilda elemten. Vill också kunna bända elementen. Jag vill vara en avatar och Olivia ska vara min flygande bison har vi sagt, haha! ;) Älskar dig gumman<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHAH, jag ska till bacelona i 10 dagar MEN du har helt fel att jag ska jobba en massa efter det :o jag är ledig i två veckor efter det! Så jag kommer ha mycket tid till att träffas efter barcelona resan :D

Klart, Appa är lätt min idol i den serien! :D Så söt också! Fluffig och go! Du får rida på mig hur mycket du vill xD ;) Älskar dig med gumman <3

2011-07-26 @ 02:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0