Ny mobil!

Lite seg på att uppdatera men som sagt va på Väla i helgen med Olivia :)<3
Då gick vi till Telia för jag skulle fråga var min mobil tar vägen för det skulle ta 10dagar när jag lämna in den men det hade gått 2½ vecka så var lite irriterad. När det var min tur så pratade jag med en kille och han sa att dom fått besked om min mobil för mer än en vecka sen men glömt höra av sig till mig :s Dåligt.. Men iaf jag fick välja mellan att få en ny likadan mobil och det ville jag ju klart inte ha.. Eller en annan mobil i ungefär samma prisklass annars hade jag fått lägga till pengar och det hade jag ju inga.. -.- Men det blev en HTC Wildfire :) Som kostade 400kr mindre så jag fick ett presentkort på 400kr :P Är riktigt nöjd med den än så länge :D
Ville egentligen ha en iphone men då hade jag fått betala 2000kr extra och det gick ju inte -.- xD

Ska hem till mamma i helgen och passa lilla syster ^^
Ska bli kul och träffa familjen, saknar dom så..<3

Det var allt just nu, puss puss!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hoppas verkligen att din nya mobil är bättre än den senaste :P :D <333

2011-01-18 @ 18:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0