Mamma, jag hade en mardröm..

Jag vakna till av att Dolly gnydde, men hon sluta igen så jag vände mig om och där låg du under täcket. Jag lyfte min arm för att lägga den om dig, men plötsligt så sjönk täcket ihop! Jag lyfte på det och du var inte där?? Hundarna börja pipa och gnälla.. Jag satte mig upp och blev helt förskräckt när jag märkte att det var vatten över hela golvet! Jag hörde att en kran och duschen var på. Hundarna stod vid grinden till hallen och försökte desperat få undan gallret, hela min kropp skakade, jag fick en stor klump i magen och vr så nära till att gråta.. Jag såg en liten ljus springa från toaletten. Jag gick mot toaletten och öppnade sakta dörren.. Det jag ser får hela min kropp att stelna, jag kan inte röra mig, inte säga något, det kändes som att mitt hjärta stanna.. Det är vatten över allt, spegeln är sönder och där är splitter och blod överallt och där ligger du med sönder slagna händer, splitter i ansiktet och uppskurna armar.. När jag lyckas få fram ett skrik så faller jag ihop och bara gråter, jag lyfter mitt huvud och tittar på dig och rätt var det är så öppnar du ögonen!
Och då vaknar jag..

Kommentarer
Postat av: Olivia

som svar på din kommentar...

Inte :( jag fick ditt fina sms iallafall. Hoppas du fick mitt tillbaka. Jag vet gumman, jag älskar dig med <3 Jag är så tacksam för att du finns <3 Känner mig bara så misslyckad...

2011-01-03 @ 01:40:22
URL: http://rundaoliven.blogg.se/
Postat av: Din syster!

lina det är fan inte normalt att drömma drömmar som kunde varit en skräckfilm! jag blev jätte ledsen när jag såg vad du skrivit och börjar nojja för mamma nu

2011-01-06 @ 06:11:17
Postat av: Lina

Klart det inte är normalt, men vi hade sett både mirrors 1 & 2 innan vi somna, var nog därför.. :/

2011-01-06 @ 22:01:29
URL: http://linoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0