Gott nytt år!!

GOTT NYTT JÄVLA ÅR FUCKERS!!!! :D<3
Är så jävla glad för att det blev en lyckad nyår :D Va ju med älskling så klart<3 
Först va vi hos Jennie och Alen där vi träffa mycket trevligt folk så som Marcus, Jessica, Viktor, Martina m.f. Vi drack, snacka, dansade en massa och hade kul ;D Efter det så ville alla först till kärnan, men så blev det inte, det va så kallt ute och alla ville inte till Crom så det blev att vi stannade på nåt ställe som jag tror heter Bar Rock :P  Riktigt mysigt ställe men lite tråkigt, jag ville liksom ha dansgolv och lite annan musik än bara rock :/ Men det funka. Där satt vi och pratade och hade trevligt fram tills tolv och då gick vi ut och kollade på rketerna och älskling fick så klart min nyårs kyss!<3 Efter tolv-slaget och efter att man försökt ringa 20 olika människor typ 50ggr men inte kommit fram.. Så gick vi in igen ooch satte oss i soffan och då kom en tjej och en kille och satte sig i soffn mitt emot och vi börja snacka och denna tjejen hette Jenny och visade sig vara gay och hon erkände att hon satte sig där för hon tyckte jag var väldigt söt :$ Jag sa ju att jag hade pojkvän och då skratta hon och bad om ursäkt sen satt vi där och pratade och hade skit trevligt :D Man hann ju bli lagom dragen innan det bar hemåt..
Men glad är jag, har ingen baksmälla över huvudtaget, mår inte dåligt på något vis ^^ Till skillnad från Johan, han har druckit flyttande alvedon, sprungit på toa fram och tillbaka för att han mår illa och nu ligger han och sover, haha xD Det enda är att jag har väldigt ont i mitt ben och har ingegn aning om varför..? :/ Har liksom inget minne av att jag gjort något konstigt med benet eller slagit mig :s Och jag kommer ändå ihåg nästan allt från igår :o
Men men man överlever..

Hoppas alla får en bra start på det nya året!! :D<3

-"Take what you can, give nothing back!"-  ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

detta året får vi träffas mer! ♥

2011-01-01 @ 14:08:20
URL: http://emandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0