19-års fest!

Idag ska Olivia ha 19-års fest, ska bli skit kul!! :D<3
Jag var skit nojig över vad jag skulle ha på mig,
det jag beställde från Ellos såg inte så jätte bra ut..
Så igår stack jag och Johan ut i sista minuten för att se om vi kunde hitta någonting. Han fick tag i en ny skjorta och jag köpte en ny bh från HM och ett vitt linne från gina. Johan tyckte att jag skulle ha det vita linnet under tunikan jag köpt från Ellos. Jag var väldigt tjurig igår och nästan ledsen för att jag inte ville gå i nåt som jag inte själv tyckte om. Men jag testade det och det såg faktiskt helt okej ut :o
Jag brukar inte ha ljusa kläder på mig men det funka faktiskt, så då blev jag lite glad ^^
Jag Älskar Dig Johan Krantz!<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vi ses ikväll min älskling!!!!!!!! Du är alltid urläcker ;D <3<3<3<3<3<3

2011-01-29 @ 10:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0