Projektarbete!!

Jag får snart panik!! Har haft nästan ett år på mig att fixa något..
Min första idé var super rolig men eftersom en viss person bara sket i mig och lämna mig i stiket så funkade inte det. Jag måste komma på något NUU!!! Det måste vara något som har med hund att göra. Snälla HJÄLP MIG!!?! Jag funderar mycket på att göra något med hundarn och fotografi som min första idé handlade om men kanske bara gör något album eller nåt om olika raser. Men det är inte så kul att ta bilder i detta vädret och det finns inte så många olika raser på skolan, visst man kan fråga folk på stan som har hund men tror inte dom skulle vara så glada för det..
Behöver verkligen brainstorma med idéer..

Önska mig lycka till och får ni någon idé, vad som helst, så skriiiv!!! :D

Puss puss ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0