Har jag underbar pojkvän, eller?!

Igår när jag kom hem efter en lång men väldigt lyckad dag i skolan :)
Så hälsar jag på Dolly och sen sätter jag mig i soffan bredvid älskling<3
Vi säger inte så mycket, men efter ett tag så får jag en puss och så frågar han om jag kan göra mat för han var lite upptagen. Först ville jag inte men sen sa han att han hade en överraskning till mig!! :o
Jag älskar överraskningar samtidigt som jag hatar dom, jag vill veta direkt var det är :P Men jag fixade lite mat till honom och fnulade länge på vad det kunde vara.. Sen sa att han vi skulle gå hemifrån mellan 20.15-20.30, jag blir ju bara mer fundersam då :o
Och när vi går så skyndar han på som fan för att retas med mig. Han bara går och går, men plötsligt svänger han tvärt in på biografen :o Och jag blir jätte glad!! :D<3 Det var så länge sedan vi var på bio ^^<3
Han hade bokat biljetter till The Tourist, den var ju bara såååååå bra!!! Och Johnny Depp, så jääävla GRYM! Älskar honom!! De är en film man bara måste se!! Men det är inte en film som man vill se flera ggr, har man sett den en gång så är det inte lika spännande längre :P Men den var ändå AS BRA!!! :D

Kommentarer
Postat av: Din Fästman <33

Haha, vad är fnulade? Du är allt lite knas, men älskar dig så mkt :) De va mysigt och trevligt. får vi göra om snart <33

2011-02-16 @ 01:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0