"Bröllop"

Idag åkte jag ner till malmö för att se när mamma och Stephan gifte sig :) Det var ingen cermoni i kyrkan utan dom valde att göra det snabbt och lätt på rådhuset i malmö. Det var jag, Hanna(syrran), moster, mormor & morfar, Sophie(lill syrran), Emelie(kusin), Isabella(kusin), Catti(stephans syster), Marcus(Stephans bror), Yngve(Stephans pappa) och såklart mamma och Stephan :) Moster och Catti var vittnen men alla fick ändå se på, det var faktiskt fint ^^
Sen skulle mormor & morfar bjuda på resturang och dom hade ringt dit och förbokat för några dagar sedan och lämnat både namn och nummer men när vi kom så sa dom att dom inte visste någonting om någon bokning. Men det löste sig. Det blev jätte god mat med plankstek, som är såååå jävla gott!! :D
Efter det så åkte  jag med mormor & morfar, dom släppte av mig på Väla sen tog jag busse där ifrån och nu är jag hemma och käkar kebab :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0