Segt..

Det var länge sedan jag uppdatera, ni får ursäkta. Denna sommaren har varit rätt seg och tråkig faktiskt :/ Har ju träffat mina underbara vänner vilket har varit kul<3 Men annars har jag knappt gjort någonting.. Jag ska prov jobba på Lindéns i Ängelholm nu på fredag, ska jobba natt. Jag hoppas att allt går bra så att jag får jobbet :) Jag och Johan vill flytta ifrån stan och letar lägenhet men hittar ju inga som passar :(
Jag blir så ledsen.. Jag har alltid tyckt om kaniner och har haft många när jag var liten, men då var dom ju bara gulliga hårbollar. Jag tog ju inte hand om dom bra.. Nu vill jag jätte gärna ha en dvärgvädur för dom är riktigt fina och mysiga! Och jag tänker ju ta hand om kaninen så bra som det bara går. Och även om jag hittar en billig och bra bur och fina kaninungar som inte var så dyra så har vi ändå inte pengar.. Det är så taskigt, jag blev ju helt kär i dem :(<3

Detta är en bild från en annons på blocket.
Kaninungen i mitten som är vit med ljusa fläckar, den är jag förälskad i!! :'(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0