Övertrött! Eller?

Klockan är nu två på natten, varken jag eller Johan sover. Jag försöker hålla mig vaken så länge så möjligt så att jag orkar vara uppe fredag natt och jobba :) Jag är övertrött men känner mig ändå ovanligt pigg :o Men jag skulle gissa på övertrött, plågr Johan genom att sjunga Disney låtar i falsk ton och pussar sönder min lilla Tussebus :D Börja funder på om Tusse ska få ett bad, det är några månader senn nu och pälsen börjar se smått gulktig ut :o Men det blir ett projekt för i morgon ^^

"Här nere är fiskar glada,
här simmar man kring frivol
Men fisken på land är ledsen,
där simmar man i en skål
Men fisk i en skål är lycklig,
det blir mycket värre sen:
En dag när familj är hungrig,
man hamnar på tallriken
Oh nej!" - Havet är djupt :D

Saknar min Olivia, vill träffa henne NU! :(<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vi kommer snart ses :D Lovar dig! Love you! <3

2011-08-18 @ 02:14:53
URL: http://rosaoliven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0