Riktiga rymdslaktare!?

Här sitter jag och lyssnar på massa musik, ska snart formatera om datorn.. Jippie! -.- Jag undrar vem det är som skriver vissa låtar egentligen, rymdslaktare!!
Vad fan är det? Haha xD Men låten är nice ;)
Är så jävla trött på folk nu för tiden.. Hur dom tänker, hur dem beter sig och hur fan dom behandlar folk i sin omgivning! Orkar inte med det. Och så sitter jag här och blir irriterad på min lärare för att han har sakt att ett papper som jag behöver finns att skriva ut på skolan hemsida. Jag som typ aldrig varit inne på hemsidan sitter här och förstår inte ett dugg! Trycker på det ena och det andra, söker efter allt jag kan komma på men får inte fram någonting! Jag behöver det pappert för att göra klart ett arbete. Det är så skönt att vara hemma i alla fall där jag vet att jag kan känna ig trygg. Har varit så otroligt stressad den senaste tiden, orkar knappt någonting längre. Mycket är pga skolan och lite annat folk. Menmen jag ska snart se på lite Hem till Midgård så jag får några ordentliga skratt :)

Puss på rumpan..

Kommentarer
Postat av: Olivia

In kommer stekarn...



Förresten så sjunger hon "riktiga rimslaktare" ;) Älskar dig <3 Puss

2011-04-14 @ 13:30:07
Postat av: Anonym

Nää seriöst?? :o Jag hör bara rymdslaktare xD Som man skäms nu :$ ^^ Love you!<3

2011-04-14 @ 16:41:26
Postat av: din fästman <33

Älskar dig, glöm ALDRIG det! <33

2011-04-15 @ 00:17:59
Postat av: Olivia

Enligt texter på internet sjunger dom iallafall det ;)



Jag trodde också det var rymdslaktare först men så står det rimslaktare :P Haha, så känn dig inte ensam ;)



Love you <3

2011-04-15 @ 14:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0