Måndag igår, tisdag idag ^^

Igår så var det måndag. Det började bra med samhälls lektion, sen hade vi ekologi och kretslopp och det är sååå tråkigt.. Man vill fan bara sova på dom lektionerna, vi har den tråkigaste och sämsta läraren då :s Men men sen var det lunch och sen hade vi religon där vi började se en fim som heter "My name is Khan" den verkar skit bra än så länge!! :o Vi ska se färdigt den imorgon :D Sen hade jag Matte och det var prov i geometri, tror ni jag klarade det? ;) HA! Tjoballe, sånt skit kan inte jag.. xD Sen bar det av till Väla där jag skulle träffa ´Johan och Jonte för både dom och jag skulle fixa saker där. Men så är dom inte där när jag kommer, jag ringer och dom ska komma snart. Jag börjar gå runt och fixa lite saker själv så länge, men sen ringer dom och säger att det är onödigt att dom kommer för jag får bara gå och vänta och så får jag fixa allting SJÄLV!! :o Lagom taskigt, jag fick inte ens tag på det jag åkte dit för.. :( Men det kanske löser sig idag :D

Det var måndagen det, idag är det tisdag :) Och jag känner mig inte alls bra -.- Hostar stup i kvrten, har jätte ont i halsen och det kommer upp massa äckligt slem när jag hostar :s Bläää! -.- Är temadag på skolan idag men det är inget jag vill gå på  så det sket man sen börjar inte samhälls lektionen förens 10.25 och sen slutar man :D Ska kanske fixa ny telefon idag, får se :)

Här får ni en fin bild på mitt lilla hjärta<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

tråkigt att du inte mår speciellt bra :( men vad är det för telefon du vill ha nu? Är det en iphone eller zte eller vad den heter :P? :)

Vi måste ses snart! Puss <3 Älskar dig!

2011-04-05 @ 14:48:51
Postat av: Lina

Ja den heter ZTE Blade :P Och nu finns den inte i lager längre :( Måste vänta.. Hatar att vänta -.-

Älskar dig med<3

2011-04-05 @ 16:21:21
URL: http://linoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0