Försovit mig igen.. Duktigt!!

Ja jag har försovit mig, IGEN! Men nu ringde inte min klocka. Fattar inte varför? :s Menmen ska ta nästa buss till skolan så hinner jag i alla fall vara med på religonen och matten. Helgen har varit riktigt rolig! I fredags sov jag över hos Sara på skolan och vi färgade Saras hår. Snyggt blev det! ;D I lördags så var det agility tävling på skolan och där var assa folk vilket många inte trodde. Jag och Tusse blev diskade men det var ändå kul att få vara med, haha :D Sara ville inte ställa upp med Atlas för hon visste att han inte kunde så jag gjorde det bara för skojs skull. Han hoppade över de två första hinderna sen ville han bara till Sara. Men ändå skoj! Igår tog man det bara lugnt och så blev det pannkakor till mat! MUMS!! :D

Jag vet att man inte ska lägga energi på onödiga saker, speciellt personer som inte bryr sig. Men jag kan inte sluta att gå runt och fundera och tänka på varför dom inte bryr sig. Är det jag som gjort fel? Är jag så jobbig? Jag har blivit sur och grinig väldigt lätt den senaste tiden. Det finns många anledningar till det men jag vill INTE prata om det. För dom sakerna kommer inte att ändras ändå. Jag funderar en massa hela tiden och jag kan inte sluta.. Jag hoppas bara att jag kan glömma det någon gång..

-"I hope you know that this has nothing to do with you
It's personal, myself and I we got some straightening out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now and big girls don't cry.."-

Fergie - big girls don't cry

Kommentarer
Postat av: Olivia

You should know that every day I will help you find your way

This might be an old cliché



But I don't know what I would do if I can not be there for you

Nothing in this world could ever change



You have allways been my brightest star

My guiding light I know you are there when I need you the most

I know you as I know myself even if we fight and yell

I love you, you know that we are sisters in arms // Love you <3

2011-04-12 @ 11:09:27
Postat av: Lina

Vår låt!<3

Älskar dig mest<3<3

2011-04-12 @ 14:10:41
URL: http://linoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0