Välkomna ^^

Då har man startat en blogg då :P
Får se hur bra jag är på detta. Och måste komma underfull med hur man ändrar alla inställningar med färg och grejer så jag kan göra ett "eget" tema. Men det löser sig nog någon gång, haha :P

Dom som vill är välkomna att läsa min blogg som kommer handla om mig då, Lina 18år, som studerar och om min hund Tusse, Volpino Italiano Spets 2år, som också går i skolan ^^ Jag bor i Helsingborg hos Johan, min pojkvän 22år, och hans hund Dolly, Amstaff 1½år. Dom två kommer ni höra mycket om ;) Ni får veta mycket annat vårt liv tillsammans och hur vi har det :) Och jag är foto intresserad så det blir väll lite bilder också men är inte så duktig än, men det blir bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0