Helgen.. ;)

Jag är dålig på att uppdatera varje dag, I know.. -.-

Fredag: Började med praktiken och som vanligt var det kul att vara där ^^ Sen så åkte jag och älskling till Tygelsjö för att jag skulle hämta lite saker där. Familjen är i småland så jag trodde ju inte att någon var hemma och blev helt fövånad när man såg att där var lampor tända i huset! Men det visade sig vara min syster som var där och passade huset medans familjen var borta ^^ Vi stannade där en liten stund och pratade lite med henne och gullade med Joakim :) Sen kom pappa dit.. Han skulle prata med både mig och Hanna om något viktigt, men han pratade mest med Hanna. Men fick en vit fin klänning som han köpt på Gran Canaria och en låda med Toffifee men jag tycker inte om Toffifee så Jonte fick den xD Sen körde pappa mig och älskling till centralen i Malmö där vi skulle ta tåget till Hbg igen. Och när vi kom till Hbg var det bara direkt hem och börja fixa sig. Micke kom och vi skulle ut, meningen var först att vi skulle träffa Olivia och umgås ute men så blev det tyvär inte.. Men det blev en trevlig kväll ändå :) Först gick vi till Dicken's sen vandra vi runt lite men det slutade med att vi hamnade på Dicken's igen. Johan känner ju så mycket folk så jag träffade ju massa nytt och trevligt folk som jag dansa med ^^ Och träffade även Kalifa där, ingen av oss har sätt honom ute på krogen innan så vi blev lite förvånade xD Jag och Kalifa dansade skit mycket, så jävla kul det var för det var två äldre kvinnor som försökte ragga på honom xD Sen kom två av han tjejkompisar och då dansa vi ännu mer :D Sen kom Lina dit och då dansa jag med henne ^^ När Dicken's stängde gick vi vidare till ett annat ställe som jag inte kan namnet på men där va vi typ en timme tror jag. Och då satt vi mest och prata, jag och Lina dansade lite. Sen skulle vi hem och Lina's kompis Michel betalade taxi åt oss, så jävla schysst :D Och när man väl kom hem så var det ju bara rätt i säng och sova.. zzZzZZzzZ...-.-

Lördag: Ja, man kan ju lugnt säga att man var seg efter gårdagen -.- Men man mår som man förtjänar som sagt.. Men sån tur för mig så var jag bara trött och hängig till skillnad från älskling som fortfarande var smått påverkad när han vakna och fick baksmällan senare på dagen och då mådde han inte bra :P Blev mest en slapp dag. Blev att vi somnade på dagen och vaknade inte fören senare på kvällen och sen blev det att vi stekte hamburgare mitt i natten xD Men gott var det.. ^^

Söndag: Idag har man vatt igång och gjort lite saker :P När jag stekte hamburgare i natt så diskade älskling innan det och så spolade han av en kastrull med lite köttfärs i, i vasken och det blev stopp -.- Vi orkade inte göra något åt det då men idag fick lilla jg leka rörmokare :D Ni kan ju gissa hur det gick ;) Satt och pilla och vred och skruvade på saker men inget hände? :s Sen visade det sig att man bara behövde dra isär rören -.- Jag i ett nötskal ;D Men jag fixade avloppet och det är inte stopp i vasken längre, wiiiiee!! :D Sen har jag hållt på med tvätten som fortfarande inte är färdig, jag har lagat mat åt älskling och diskat. Så jag känner mig rätt dukitg ^^ Nu ska jag se om jag hittar något att äta åt mig själv :P

Puss puss! ^^<3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin helg! :)

2010-10-31 @ 17:14:10
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Johanna Annicka

Det är ju du från igår!



Kolla på http://bit.ly/8ZOKzV

2010-10-31 @ 17:41:20
URL: http://baradetfinaste.blogg.se/
Postat av: Lina

Cissi: Tack så mycket :) Fredagen var rätt händelserik ^^



Johanna: Från igår? xD Min data vill inte gå in på din blogg, så kan inte se vem du är :P

2010-11-01 @ 01:24:24
URL: http://linoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0