Praktik!

Första dagen på praktiken idag, det var riktigt kul :) Alla där är jätte trevliga och jag fick göra lite olika saker. Jag började med att göra Kyckling Mozarella mackor typ 20st :P Sen gjorde jag barn mackor, tog hand om disken, drack min första Latte xD Och fick göra te åt kunder ^^ Jag fick en vanilj latte av em tjej som jobbar där, Amelia, hon är jätte trevlig :D

Så här snygg är man på jobb ;D




Jag kanske över reagera lite när jag skrev det om min pappa igår, men jag var riktigt arg och ledsen. Det är ju absolut inte mina systrars fel att pappa gör som han gör. Jag älskar mina systrar och mena inget illa mot dom. Som sagt var ledsen och var tvungen att få ut det

Kommentarer
Postat av: Disneykompis

Vilken snygging ;) <3

2010-10-18 @ 18:09:22
Postat av: Lina

Disneykompis? xD

2010-10-18 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0