Nya leggings..

Gjorde över 30st mackor på jobbet idag :o Tro det eller ej men det är faktiskt kul ^^ Och gjorde en Chai Latte som blev skit god! :D Glömde helt bort tiden så blev att jag va där till halv fem. Det var ändå bara kul och dom hade inte något emot att jag stannade längre ^^ Va i akut behov av nya byxor då det inte funnits lediga tvätt tider på ungefär en vecka :o Så nästan alla mina kläder är skitiga, och har haft samma leggings i tre dagar så hitta jag ett par snygga Jeansleggings på Kappahl :D Fick dessutom 25% rabatt ;) Och tack för hjälpen Emma ^^<3

Såhär ser dom ut:



Måste bara säga att dom sitter skit snyggt ;)
Puss puss ^^<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, super snygga :D <3

2010-10-28 @ 18:34:31
URL: http://emandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0