Jag är faktiskt också din dotter..

Först är jag glad för att jag är hemma igen och får träffa min älskling<3
Sen hör man ifrån "pappa" för att jag bett honom om en liten tjänst för att jag har problem med pengar. Han ställer alltid upp för mina systrar och det är dom som aldrig sköt sig i skolan och hittat på massa skit. INTE JAG! Men mig kan han inte göra ett skit för, mig trycker han ner i stället och är taskig mot. Han kan betala deras skulder och kläder. Jag frågade om lite pengar för att kunna betala hyran så att jag inte ska få skulder men NEJ det kan han absolut inte hjälpa mig med. Min mamma ställer upp och gör allt hon kan men hon har inga pengar, dom har själv skulder att betala men det tror inte "pappa" på. "Pappa" tror att min mamma snor pengar från mig, hur dum i huvet får man vara!!! Han är så jävla orättvis och har alltid varit, jag är trött på det och enligt mig så är han inte min pappa längre. Han har alltid haft bra med pengar och nu har han överdrivet mycket pengar men kan inte ställa upp för mig ändå. Jag är den som ALLTID har sköt mig i skolan och annars. Jag har en hund som mår hur bra som helst och som älskar mig, det är fan och ta ansvar men nej det tycker inte han! Jag vet att pengar inte är allt men är det kris och man vet att ens "pappa" kan ställa upp men inte VILL så tycker jag det är så himla taskigt när han ställer upp för sina andra döttrar. Och man får inte ens förklara hur saker ligger till utan att han ska börja skrika och säga massa fula saker som trycker ner en ännu mer.
Jaja nog med detta nu.. Var bara tvungen att få det ur mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0