God morgon :)

God morgon allesammans! :)
Har nyss vaknat och ska snart göra frukost till mig och lilla syster. Var ute med hunden precis och när vi nästan var tillbaka så tyckte jag att han kunde få springa lös siste biten, men det skulle jag inte gjort. Han är duktigt och brukar lyssna när jag ropar men nu så hoppade det fram en hare från ett ställe med högt gräs och Tusse rusar så klart efter. Jag står och ropar på honom och försöker locka med godis men vad tjäna det till? -.- Haren var snabbare än Tusse så han gav upp, men när han till slut stannade så var han i en av grannarnas trädgård och tror ni inte att han ställer sig och BAJSAR!! mitt på grannens gräsmatta. Sån tur var det ingen hemma så det var ju bara att skynda sig med att plocka upp det och sen skynda sig tillbaka in i huset xD Min lilla hårboll har sina busiga stunder ;)

Nä nu tjatar syrran på mig om frukost :P
Hörs senare, puss på er! ^^<3

Kommentarer
Postat av: Jasmiine

Hahhaha OMG! så klockren :Ooo hahah!

2010-10-17 @ 12:43:40
Postat av: Lina

Eller hur xD Jätte bra Tusse! -.-

2010-10-17 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0