26/10 - 2010

Är dålig på att skriva varje dag jag vet :P Men har inte orkat för internetet här segar skit mycket.. Inte kul :(
Praktiken idag var i alla fall jätte kul :D Fick lära mig göra Chai Latte så nu ska jag göra minst en stor sån till mig själv varje dag ;D
Gjorde lite mackor idag, plockade fram bakverk, tog diskrundan två gånger, städade, tog emot kunder och pratade en massa med Sara och om hennes resor i Asien :D
Vill fan också göra något sånt! :O Hon åkte till Tailand, Nya Zeeland och hon åkte runt till massa olika öar där och massa andra ställen. Hon var borta i tre månader och det kostade ungefär 30 000kr sammanlagt med flyg dit och hem, tåg, buss & båt resor, mat, boende och hon snorklade en massa och bodde i små byar och skaffade en skit fin tattuering som byborna gjorde mad bambu, så jävla fräckt!! :O Hon snorklade bland korallrev, med jääte stora havssjöldpaddor och HAJAR!! Fatta så sugen jag blev!! Seriöst, någon som vill åka med mig efter skolan slutat och man jobbat ett tag och kunnat spara pengar?? Jag blev riktigt avundsjuk, speciellt när hon sa det med hajarna. Jag tycker att dom är riktigt majestätiska djur och vackra på något sätt, dom är så himla intressanta varelser :)
Ååh vill åka nu!! :( Någon annan som vill?! :D

Det var allt för idag, puss puss ^^<3

Kommentarer
Postat av: Disneykompis

Jag vill!!!!!!! :D <3

2010-10-28 @ 10:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0