23/10 - 2010

Hade trevligt på praktiken igår med  :) Fick stå mycket i kassan :D Men duktiga jag fick en person som skulle ha massa saker så glömde två av dom :o Så när jag trodde att jag va klar så tog jag betalt och sa att hennes varma drycker (hon skulle ha tre olika!) stod längre ner på disken. Så hon bara men min Mandelbiscuit och min Blåbärspaj (som dessuom skulle värmas -.-). Jaga OJ! förlåt mig, jag är praktikant så det snurrar lite i huvudet :P Sån tur är så var hon väldigt förstående och snäll så hon bara skratta till och sa att det inte gjorde något och så fick jag ett trevligt leende så jag blev på lite bättre humör :) Men sen kom en dansk familj så sa Sara till mig att jag skulle prova och dom skulle ha 7 olika varma drycker och dom fixa Sara men så skulle dom ha mackor och bakelser som jag skulle hämta och då lyckades jag glömma en chockladboll -.- Och då blev pappan (tror jag det var) skit sur och sa typ "har ni inte koll på era praktikante? Ställ dom inte här om dom inte kan saker" medans han sa det så hade jag hämtat chokladbollen, så viska Sara till mig att jag bara skulle säga "nästa!" och det gjorde jag och då blev han sur men han gick. Och nästa kund gick fort sen va där inte fler, så sa Sara till mig att jag inte gjorde något fel hon tyckte jag skötte mig jätte bra :) Och kunder ska inte gå på oss personligen, som sagt jag är praktikant och håller på att lära mig, det får dom bara acceptera. Så fort det är någon som är otrevlig även fast dom fått sina saker så ska man bara säga nästa xD Men det var en rolig dag ^^

Har inte gjort så mycket idag, som sagt det är ju lördag. Då är jag laaat ;)
Har varit på en liten mysig runda med hundarna, sen beställde vi pizza :D Men den smakade inte som den brukade.. Men den gick ner ändå ^^

Sitter nu och skissar lite på hur jag vill att min tattoo ska se ut :D
Blir jag färdig med den ikväll/natt så lägger jag upp en bild, så kolla lite då och då ;)

Pussipuss :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0