21/10 - 2010

ÄNNU en rolig dag! :D
Fick stå mycket i kassan under förmiddagen och ta emot många kunder :D Men det var väldigt många danskar så det var inte så lätt att först :/ Sen var där vissa som var så himla otrvliga och kunde inte acceptera att det tog lite extra tid eftersom jag var praktikant.. Men där var också många trevliga kunder :) Men jag var så nervös hela tiden, glömde lite saker hit och dit men Sara hjälpte mig mycket och sa att det inte var någon fara :) Hon är så himla snäll, vi pratar massor hela tiden :)
Som sagt en trevlig dag och fick till och med se lite snö, det fick en att bröja längta lite smått efter julen ^^

 Vet att det inte är många som läser min blogg men puss på er som gör ;*<3



Här är en söt bild på moí ;D


Kommentarer
Postat av: Dinseykompis

Jag läser din blogg :D jag smsar dig senare <3

2010-10-22 @ 14:22:12
Postat av: Lina

Wiiiee! Någon läser min blogg :D Tack älskling ;*<3

2010-10-24 @ 14:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0