20/10 - 2010

Ännu en rolig dag på praktiken! :D
Idag gjorde jag mest bara mackor, blev inte att lära sig kaffe maskinen :/ Men det tar vi en annan dag. Fick massa beröm av chefen (Louise) idag, hihi ^^ Och hon sa att från och med nu ska jag ha ansvar för alla bröd och bakelser, det är lika med KATASTROF! :O Jag kommer säkert göra bort mig totalt xD Varje morgon ska jag plocka fram Scones och någon annan grov bulle och se till så att där är bröd :P Sen ska jag gå ut i disken och kolla så där är tillräckligt med bakelser framme och fylla på om det behövs och så måste jag se så där är upptinade bakelser annars får jag plocka fram från frysen :)  Men i morgon så är det bara jag och Sara där på morgonen och då ska jag få lära mig ta emot beställnignar, vilket som ligger var, grilla mackor och lämna ut dom och jag ska få lära mig kassan! Fatta så kul det kommer bli :D Asså tiden bara flyger förbi där, det händer saker hela tiden och jag har inte det minsta tråkigt! Jag glömde till och med bort lunchen idag :O Men nu är jag JÄTTE hungrig så ska gå och handla.. ;D
Puss Puss ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0