Söndag

I fredags så var det sista dagen på praktiken och då hade Jenny ett litet uppdrag till mig :) Jag skulle göra 60st Ost & Skinka baguetter, 30st Bagels och 4st Bröd till kyckling & Mozarella mackor (35-40st) :D Och tiden gick så sjukt snabbt :o Och Jenny var så himla gullig, när jag har hållt på och göra mackor i ca två timmar så kommer hon in med en stor Chai Latte till mig! :D (Hon vet att det är min favorit ^^) Så j***a gulligt! Vid tolv tiden så kom en tjej som hette Kicki, hon skulle prov jobba där så jag fick visa henne köket och lära henne vissa mackor. Där stod vi och prata och höll på med mackor rätt länge, vilket var himla trevligt ^^ Ungefär en halvtimme innan jag slutar så ringer älskling mig och frågar var Espresso House ligger, han kom för att överaska mig och hälsa på mig på min sista dag, så gulligt :D<3 Sen blev det att jag, Johan och Tobbe åt på donken sen tog jag mig hem och började fixa mig för att vi skulle ut sen. Blev utgång med älskling, Tobbe, Mia, Charlotta och Mona :) Först gick vi till en klubb och kasta dart ^^ Sen gick vi där ifrån till Dicken's där jag spelade lite mer dart och hade riktigt kul :D

Igår blev bara en lugn dag, hittade inte på så mycket. Johan mådde dåligt i stort sätt hela dagen men jag var hyfsat pigg ^^

Och så kommer vi till idag. Har varit rätt trött idag men ändå gjort lite saker. Vi träffade en av Dolly's valpar, Donna, och dom busade jätte mycket. Hon har blivit skit fin! Och hon är så underbart snäll :D Efter det så gick vi hem till Johan's pappa och hälsade på, sen handlade vi mat. När vi kom hem så blev det stor städning, så nu ser här hyfsat mysigt ut :) I morgon börjar skolan, jippie... Jag kan inte sova vilket inte är en direkt bra början. Men ska f*n ta mig upp i morgon, så är det bara..

God natt allihopa.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0