Sista veckan..

Det är sista veckan på praktiken nu, känns lite tråkigt :/
Idag var där inte alls mycket att göra, när jag kom så slängde jag sopor sen kolla jag städ listan och gjorde det som skulle göras och var klar med allt vid kl 12. Sen var det bara att lulla rundor, det var inte alls mycket folk så det blev ju att stå i kassa lite då och då när det väl kom någon, ta disk när det behövdes och lite sånt, men inte mycket mer. Pratade mycket med Sarah som vanligt, hon hade ett dilemma. Skulle hon använda sina sista pengar till att fylla i det sista på sin tatuering eller köpa nya kläder till en 20-års fest på fredag? Vilket jävla i-lands problem, haha xD Och det stod vi och diskutera fram och tilbaka genom hela dagen :P Ska kanske ut en runda och fotografera i mörkret och se om man kan få några hyfsade bilder, har inte bestämt mig än ^^
Ha det bra alla ;D

Puss puss! ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0