Onsdag..

Vaknade av att näsan var helt täppt, kände mig skit hängig och ögonen rann så det blev ingen praktik idag :( Har vilat i stort sätt hela dagen. På efter middagen så gick jag och Jonte och köpte vars en Kinabox, orkade bara äta halva min, det är inte likt mig :o Sen fick jag sms från Kalifa och han undra om jag ville träffas, så vi gick en runda med hundarna och prata en massa :) Vi gick tillbaka och lämnade hundarna sen gick vi en runda till och det sluta med att vi hamnade på knutan och där satt vi och prata rätt länge, det va riktigt trevligt måste jag säga :) Skrattade en massa och pratade om allt och inget, sånt är allid lika kul :D Nu sitter jag här med rinnande näsa och ögon och ska försöka sova.. -.-

God natt! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0