2/11 - 2010

Idag var det roligare :) Fick stå vid kassan nästan hela förmiddagen och det var MASSOR med folk!! Och där var en annan tjej där idag som heter Johanna som brukar jobba på Espresso House på knutan och hon var super trevlig :D Och jag fick beröm av Louise (chefen) också, jag börjar komma in i allt nu och kunna det mesta ^^ Men som sagt jag och Johanna var ute vid kassorna hela förmiddagen och det var springa fram och tillbaka, lägga mockor i grillen, ropa ut färdiga mackor, hämta bakverk och drycker, sätta fram koppar för dom som skulle ha latte, te eller en cappoccino :) började med disken igen vid kl halv 2 tills kl 4. Träffade Kalifa 10min innan jag sluta så fick lite sällskap, det tackar vi för ^^ Sen gick vi på väla och pratade, han skulle möta sin syster så skulle dom köra hem och så skjutsade han mig hem, så snällt! :D Slapp den sega bussen ^^ Men jag tackar för det lilla sällskapet, det var trevligt och vi pratade en massa ^^
Får se vad som händer i morgon :D

Puss puss! ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0