1/11 - 2010

Som vanligt så var det praktik, det var kul men vissa verkade vara lite små sura då och då :s Men sen kom Jenni och det blev lite roligare :) Det var en massa folk så där var en massa disk hela tiden, som jag fick ta hand okm så jag sprang fram och tillbaka med disk i ca 4 timmar :P Men det gjorde inte mig så mycket :) En sak som var riktigt äcklig.. Jag hämtade disk från borden som folk lämnat och såg nåt brunaktigt kladd på golvet och tänkte först att det var någon chokladgrej som något spillt eller nåt, så jag tänkte torka upp det när jag var klar med disken. Det låg också där alla folk går fram och tillbaka så jag gick förbi det några gånger och märkte att varje gång jag gick förbi där så luktade det riktigt äckligt, ungefär som bajs. och när jag var klar med disken och skulle torka upp det så luktade det bara bajs och någon hade trampat i det.. -.- Jag gick till Jenni och sa "Jag tror att det är bajs på golvet.. :s". Jenni och sa att det måste vara bajs för det såg ut som det och lukta som det -.- Det måste typ varit bebis bajs eller nåt. Jenni skrapade upp det med en skyffel och jag moppade upp resten. Men hur fan hamnar det bajs på golvet?! Har bebisen bara drat ner byxerna och bajsat? Eller har mamman bytat blöja på bebisen vid matbordet och sen tappat bajsen? Asså det går fan inte ihop :s Men äckligt var det!!
Och det kom en annan tjej till jobbet idag som jag inte träffat innan för hon jobbar tydligen inte där så ofta, Maria heter hon. Hon såg jätte trevlig ut men direkt efter vi hälsat så behandla hon mig verkligen som en "praktikant". Hon gav mig en massa order "gör det", "torka där", "hämta det" och massa annat. Och så fort Jenni inte var nära så fick jag inte röra kassan :s Hon verkar vara en riktig bitch tycker jag.. Men men så länge Jenni och Sara är där så är det kul :)

Puss puss! ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0