Vinter

Vintern kan ju inte vara annat än mysig, så som den är nu.. Snön bara faller och faller som små stjärnor och lägger sig som ett mjukt skimrande täcke på marken. Snön får allt att se vackert ut. När jag sitter och tänker på detta får jag ett littet leende på läpparna, men det försvinner snabbt när jag återvänder till verkligheten..
Jag orkar snart inte mer, Johan märker på mig att det är något men jag kan inte förklara det.. Och när jag försöker berätta så blir det bara värre. Jag är trött av allt runt omkring mig, jag vill bara att det ska bli lättare.. Det finns ett sätt som jag är villig att försöka med, men samtidigt så vill jag vara kvar. Som jag skrivit tidigare så vet jag inte hur jag ska göra.. Hur jag ska berätta..
Snart är det jul, jag älskar julen. Jag tycker den är underbar och mysig, att få vara med sina nära och bara känna glädje omkring sig.. Det är underbart.. Förra julen var inget att hurra för, jag hoppas att det inte blir så detta året.

Måste även tipsa om en låt som jag blivit riktigt kär i, får inte nog av den.. 
Brad Paisly - Mud on the tires <3 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad du än gör, försvinn inte! ♥

2010-12-19 @ 22:12:42
URL: http://emandersson.webblogg.se/
Postat av: Lina

Det ska ja inte, lovar!<3

2010-12-20 @ 01:22:25
URL: http://linoow.blogg.se/
Postat av: Rundaoliven

Om du försvinner kommer jag att leta efter dig resten av mitt liv även efter enda tills jag hittar dig. Så jag vet att du finns i mitt liv. Ett liv utan dig skulle inte funka <3 Love you <3

2010-12-20 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0