Nyaste..

Jag är så himla kass på att skriva på bloggen.. -.- Ska försöka bättre mig (a)
Har varit sjuk i typ en vecka, inte kul :( Men jag överlever. Jag får spel på Sony Ericsson telefoner.. Jag skaffade en Sony Ericsson Xperia x10 mini pro i somras med abbonemang, dum som jag är. Lämnade in den för ungeför 3-4veckor sen för att den lagga som fan :S Tvinga fram stängningar i vissa program, hängde sig mitt i allt, mikrofonen gick sönder helt utan vidare :S Massa såna grejer. Så skicka dom iväg den i 10 dagar coh när jag får tillbaka den så säger dom att det var programvaran som var tvungen att uppdateras så den såg lite annorlunda ut inuti, jag tänkte men okej då var det ju inte så farligt. Jag har den inte ens i en vecka och så börjar den hålla på likadant igen! Jag åker till Telia igen och dom skickar den på service IGEN.. Och dom säger att det skulle gå snabbare denna gången, kyss min *** med snabbare.. Det har tagit längre tid denna gången än förra. Likadana problem med min gamla Sony Ericsson.. Aldrig mer säger jag bara.. När jag skaffa x10:an så valde jag mellan den och Iphone 4 och han i butiken sa att dom var precis lika bra, vilket misstag säger jag bara! Skulle valit Iphone.. Men men, sånt är livet. Tjejen jag snacka med på telia sa att om den krånglar så att jag måste lämna in den en tredje gång så kanske jag får byta den till en annan mobil, men det var bara KANSKE.

Nog om det, annars funkar väl livet.. Tror jag. Jag har mina ups and downs. Får se vart allt leder till. Trots att det inte märks för många så försöker jag, det gör jag verkligen.. Men jag förstår att det är meninglöst att säga. Men så är det..

Hoppas alla får en trevlig helg, puss på er! ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0