Nu var julen över

Jag hade faktiskt en riktigt mysig julafton med älskling<3 Till skillnad från förra året..
Familjen är inte så glada på mig men jag får väl välja själv var jag vill fira jul :s Tänka komma till dom ida för min lilla syster fyller år, men det fick jag inte.. Känns ju kul att inte vara välkommen hem för att man inte gör som dom vill. Men men skit på det, jag hade en trevlig jul :) Älskling lyckades skaffa en gran men vi hade inget pynt till den så igår satt jag och fläta ihop hjärtan, klippte ut stjärnor och gjorde girlanger som jag hängde i granen och det blev faktiskt rätt fint, hihi ^^
Idag blir det bara att ta det lugnt :) Men i morgon eller över morgon så ska jag försöka få min rumpa iväg till Telia så jag får fixat med min telefon -.-
Jaja här får ni en jul bild från oss :D<3



Puss på er alla! ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0