Hur ska jag..?

Hur ska man ta sig ifårn ett liv som man inte vill leva längre, men inte vågar?
Jag klarar inte av all denna stress mer.. Jag klarar inte av pressen.. Jag vill bara komma bort från detta och leva som jag vill. Men det går inte.. Jag vill ifrån detta livet, jag vill inte leva det längre.. Snälla om någon bara kunde berätta för mig hur jag ska göra? Hur jag ska lösa allt? Hur jag ska våga göra det och sen kunna gå vidre? I mitt huvud så finns det inget annat liv än detta.. Det är nog en anledning till att jag inte vågar. Jag har fått stöd från många, men bara svikit dom i slut ändan.. Jag vill inte ha det så, jag vill inte vara sån person! Och dom få som känner mig väl vet att jag inte är sån egentligen.. Mitt huvud säger en sak och mitt hjärta en annan.. Vilket ska man egentligen lyssna på? Jag försöker lyssna på dem som står mig nära, men nånting annat tar över.. När jag väl vågar försöka så är det nånting som får mig att sluta. Nånting som säger stanna.. Jag vet bara inte vad det är..
Mitt liv som det är nu kan vara ett helvete samtidigt som det kan vara underbart. Men om jag inte vågar ta det steget.. Så kommer detta att förstöra min framtid..

Ledig idag, vilket jag varit typ i 2 veckor ändå.. Förrutom att jag börjar bli frisk. Men men, jag får väl se vad dagen bjuder på. Jag vill göra någonting, suttit instängd så länge nu.. Men Johan sover och vill inte väcka honom. Och det finns inte så mycket att hitta på själv :/ Men nu ska jag nog fixa något att äta, är jätte hungrig.. -.-

Puss på er alla..<3

Kommentarer
Postat av: rundaoliven

Vi borde starta ett nytt liv tillsammans. Fly från Sverige och bosätta oss någonstans där ingen kan hitta oss och inget påminner oss om gamla minnen. För tillsammans skulle vi få ett perfekt liv! Kom även ihåg att jag alltid finns vid din sida, visst vi bråkar och sviker varandra, men jag kommer alltid tillbaka <3 Jag behöver dig och du behöver mig ;) Puss älskar dig vännen <3

2010-12-18 @ 00:10:36
Postat av: Emma

syster ♥

2010-12-18 @ 14:35:26
URL: http://emandersson.webblogg.se/
Postat av: Lina

Olivia: du har redan fått svar.. <3



Emma: älskar och saknar dig syster<3 Jag önskar bara att livet vore lättare..

2010-12-19 @ 00:19:50
URL: http://linoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0