Helgen

Åkte till Tyskland i helgen med pappa, systrar och deras pojkvänner :)
Min fick inte följa med.. >:(
Men men, det var trevligt, vi åkte till Lübeck på en stor julmarknad :) Vi åkte tidigt lördamorgon, tog båten från danmark och sen tog det en timmes körning innan vi var i Lübeck. VI sov på ett JÄTTE fint hotell! :o Har aldrig varit på något så fint ställe innan, men servicen var kass :/ Det blev en massa bilder i Tyskland, dom ligger på facebook. För övrigt så har jag varit sjuk i ca 2 veckor.. Inte kul, inte kul alls.. Och trippen till Tyskland var ju rolig men tog mycket på mina krafter så jag har sovit riktigt mycket.
Jag hoppas på att jag snart blir bättre.
Puss på er alla! ^^<3

Kommentarer
Postat av: Rundaoliven

Du är lite kass på att uppdatera ;) Men bra att du hade det trevligt i Tyskland, nästa gång får det bli du och jag som reser iväg till typ Prag eller något :D

Love you!

P.S du har smittat mig! D.S

2010-12-14 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0